به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که به میزبانی مدرسه قلعه برگزار شد ضمن اشاره به اینکه معامله قرن طرحی احمقانه است، بیان کرد: این طرح در واقع نقش عملیات ایذایی برای آمریکا را دارد.

وی مسلمانان را پیروز نهایی معادلات منطقه‌ای دانست و افزود: آمریکا شکست‌های پیاپی در منطقه خورده و با مطرح کردن معامله قرن در حقیقت به دنبال این است که اذهان و افکار عمومی مردم جهان را به سمتی دیگر رهنمود سازد که البته در این راه ناموفق خواهد بود.

ماهیت معامله قرن استکباری است

امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه ماهیت معامله قرن استکباری است و هرگز دشمنان اجرای آن را نخواهند دید، بیان کرد: آمریکا و به‌خصوص ایادی آن مانند اسرائیل باید بدانند ملت‌های مسلمان هیچ‌وقت از اعتقادات و مقدساتشان دست نمی‌کشند.

وی بابیان اینکه آمریکا به دنبال این است که سیاست راهبردی اخراجش از منطقه را به تعویق بیندازد، بیان کرد: این کشور هرگز در این زمینه موفق نخواهد شد چراکه اراده و خواست کشورهای منطقه بر این است که این کشور از منطقه اخراج شود.

حضور در انتخابات واجب سیاسی است

امام‌جمعه موقت شاهرود در بخش دوم سخنان خود بابیان اینکه اقتدار جامعه به حضور در انتخابات بستگی دارد، تأکید کرد: حضور در انتخابات واجب سیاسی محسوب می‌شود.

نظری به نامزدها و طرفدارانشان نیز گفت: باید اخلاق اسلامی و رقابت درست را سرلوحه کار قرار داد و از سوی دیگر ما معتقد هستیم که حتی یک مورد بی اخلاقی برای جامعه شیعه و مسلمان جایز نیست.

وی به مردم نیز توصیه کرد تا فرد اصلح را انتخاب کنند و بیان داشت: مردم باید امروز در این آزمون سرنوشت ساز به دور از علایق شخصی و موج‌هایی که منافقان راه می اندازند بر مبنای ویژگی‌های موجود یک فرد اصلح را انتخاب و به مجلس بفرستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.