ماموستا سیدعبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمنان اسلام و مسلمین که در راس آنها آمریکا قرار دارد با حضور در کشورهای اسلامی با هدف مبارزه با تروریست و داعش سعی دارند خود را حامی و دوستدار مسلمانان معرفی کنند.
وی افزود: همه جهان می‌دانند که ریشه داعش که خطرناک ترین گروهک تروریستی در منطقه است، توسط سردار سلیمانی از بین رفت و آمریکای جنایتکار به جای تقدیر از این سردار رشید اسلام که ریشه تروریست ها را خشکاند، اقدام به شهادت او ویارانش کرد.
امام جمعه سروآباد یادآور شد:‌ آمریکا با شهادت سردار سلیمانی این واقعیت را آشکار کرد که داعش دست نشانده آنهاست و کسانی که بخواهند به این گروهک تروریستی ضربه بزنند یا در مقابل این گروهک بایستند در حقیقت در مقابل آمریکا ایستاده و با این شیطان بزرگ روبرو هستند.
وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث تاثر و نگرانی همه ملت های آزاده جهان شد و جبهه مقاومت را برای ریشه کردن دشمنان اسلام و پایان دان به حضور آمریکای جنایتکار در منطقه تقویت، متحد و منسجم تر کرد.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل مواد مخدر در جامعه گفت: مسوولان باید تلاش کنند کسانی که عامل اصلی توزیع و پخش مواد مخدر هستند بسزای عمل خود برسند.
وی تاکید کرد: افزایش مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی در جامعه باعث ایجاد تفرقه و اختلاف و افزایش فحشا و منکرات می‌شود و این بزرگترین ضربه به مسلمانان است و از ضربه ای که دشمنان به اسلام می‌زنند، سنگین تر است.
امام جمعه سروآباد افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ما امری ضروری است و مبارزه با مواد مخدر و عاملان توزیع این بلای خانمان سوز اصل امر به معروف و نهی از منکر است.
وی بر ضرورت تجهیز بیمارستان شهید چمران سروآباد و توجه به بهسازی و تعریض جاده سروآباد به سنندج تاکید کرد و گفت:‌ توجه به مشکلات و درخواست مردم وظیفه خطیری است که بر عهده مسوولان است و همه باید در این راستا خدمتگزار مردم باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.