بصیری روز شنبه در آیین گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور در بوشهر افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی پایدارمانده به مدد همیاری، مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان این کشور در ۴۱ سال گذشته است.

وی اضافه کرد: شهدا تافته جدا بافته، بدون خانواده، بی عشق، محبت و وابستگی نیستند بلکه آنها به درجه‌ای رسیده‌اند که برای حفظ کشور از تجاوز دشمن، از جان خویش و تعلقات دنیوی گذشتند و پا در جبهه‌های مقاومت گذاشتند.

بصیری اضافه کرد: همه شهدا فرزندان خود را دوست دارند اما از خواسته‌های خود برای سربلندی اسلام گذشتند.

وی ادامه داد: برای ایستادگی باید هزینه داد و برای رسیدن به خدای تعالی و آرمان‌ها باید از خود و خواسته‌های خودمان بگذریم.

وی کفت : ایستادگی به معنی حرکت و مقاومت به معنی رفتن است و وقتی کسی می خواهد عظمت شیعه را ببیند باید حرکت کند و از وابستگی‌ها دل بکند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همه وجود سردار قاسم سلیمانی خدایی شده بود و با تمام وجود در مقابل تهاجم‌های بیگانگان مقاومت کرد و هیچ حزن و خوفی نداشت. 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار داشت: یکی از بزرگترین خصوصیت‌های شهید سردار سلیمانی این بود که در همه حالت خود را مطیع رهبری می‌دانستند.

وی افزود: اساس اسلام، مطیع بودن است و سردار شهسد سلیمانی نمادی کامل از مطیع امر ولایت بودند که باید به عنوان یک الگو پیش روی همه دوستداران ولایت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: شهادت این سردار بزرگ پیروزی بزرگ در پی خواهد داشت و غرب بداند که هزاران سردار سلیمانی ظهور خواهند کرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: به سازمان بسیج رسانه کشور پیشنهاد می‌کنم که به چند زبان بین‌المللی پویش "#ما سلیمانی هستیم" را گسترش دهند تا آمریکا بداند اگر یک سلیمانی را از ما گرفت اما میلیون‌ها سلیمانی به وجود آمده است.

وی ادامه داد:  معرفی این اسطوره انقلابی به جهان اسلام ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.