حجت الاسلام والمسلمین احمد نظری در نماز جمعه این هفته که در مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد ، افزود : دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم هستند تا انتخابات  کم رنگ  کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه اقتدار این جامعه بستگی به حضور در صحنه انتخابات دارد ، تصریح کرد : همه نامزد ها باید رقابتی سالم توام با رفاقت داشته باشند ، حتی یک مورد بی اخلاقی برای جامعه شیعه و مسلمان جایز نیست.
وی به نامزد های انتخابات توصیه کرد،برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده نکنند و اخلاق مداری را سر لوحه کار خود قرار دهند. 
نظری همچنین از  همه مردم خواست دور از علایق شخصی بر مبنای ویژگی های موجود،فرد اصلح را انتخاب کرده و از موج سواری  منافقان جلوگیری کنند.
خطیب موقت نماز جمعه شاهرود به حضور معنا دار،با شکوه و گسترده مردم شاهرود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و تصریح کرد:وصیت نامه شهید سپهبد قاسم سلیمانی منشور زندگی انسان های موحد است و ما باید سیره عملی شهید را سر لوحه زندگی خود قرار  دهیم.
وی طرح معامله قرن توسط آمریکا را یک عملیات ایذایی خواند و افزود:این موضوع وقتی مطرح شد که حکم اخراج آمریکایی ها از منطقه صادر شده بود و هدف آن ها گمراه کردن دل و ذهن مردم منطقه است تا سیاست راهبردی اخراج آمریکایی ها به تعویق افتد.
امام جمعه موقت شاهرود تاکید کرد:آمریکا و اسرائیل بدانند که ملت های مسلمان هیچ وقت از اعتقادات و مقدساتشان دست بر نداشته و تا پای جان در این مسیر ایستادگی می کنند.
نظری به مسوولان ادارات نیز توصیه کرد:ارباب رجوع باید تکریم شده و به مشکل او در اسرع وقت رسیدگی گردد.
وی با اشاره به سال نو خرید های نوروزی مردم ، به بازاریان نیز توصیه نمود ، نهایت انصاف را در فروش اجناس داشته باشند تا برکت نصیبشان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.