آیت‌الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به بیداری اسلامی در کشورهای غرب آسیا اشاره کرد و گفت: بیداری مردم در غرب آسیا موجب شده همه توطئه‌های دشمن بی‌ثمر بماند و خودشان رسوا شوند. امروز دشمن نسبت به توطئه‌هایی که در خصوص مردم منطقه به‌خصوص فلسطین و جمهوری اسلامی ایران داشته مایوس شده است و این مسئله موجب شکست آنهاست.

امام جمعه موقت تهران به مسئله انتخابات و حضور حداکثری مردم اشاره کرد و افزود: علیرغم دلخوری‌هایی که مردم نسبت به مشکلات دارند، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

امامی کاشانی مردم ایران را مردمی با بصیرت دانست و ادامه داد: مردم به‌خوبی می‌دانند که امنیت آن‌ها وابسته به اتحاد و اجتماع آنهاست و انتخابات نیز مهم‌ترین مصداق این اتحاد است لذا دشمن زمانی مایوس خواهد شد که ما اتحاد داشته باشیم؛ اهمیت اتحاد و انسجام ما بیستر از انتخابات است.

وی بر حضور حداکثری و باشکوه مردم و گروه‌های سیاسی پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی نیز می‌دانند که حضور آن‌ها مهمتر از انتخاب شخص مورد نظر آنهاست لذا پیش‌بینی می‌کنیم حضور امسال حداکثری و باشکوه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.