اینجا سمنان، استانی در دل کویر، آفتاب که از شرق طلوع می‌کند، درخشش شن‌های کویرش چشم را خیره می‌کند، اما امروز همزمان با سلام خورشید بر این دیار، حضور پرشور مردان و زنان، کودک و پیر، جوان و نوجوان در کوچه و خیابان‌های شهرهای این خطه پاسخ کوبنده ای به دشمنان ایران زمین شد.

یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی مردم سمنان است، اقشار مختلف در شهرهای استان در آسمانی که آفتاب در پشت ‌ابرها گاهی پنهان و گاهی آشکار می‌شود، با طی مسیرهای مشخص شده بانگ الله اکبر، مرگ بر آمریکا و زنده باد شهدا سر می‌دهند.

مردم ولایتمدار شهر سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند، شهروندان شهید پرور شاهرود از میدان ساعت گل به سمت میدان آزادی، مردم شهر با غیرت صددروازه دامغان از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره)، مردم بزرگوار میامی از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه، در شهر گرمسار نیز مردم انقلابی این شهر از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی(ره)، در مهدیشهر عشایر غیرتمند از میدان شهدا به سمت میدان امام رضا(ع)، مردم با صفای آرادان  از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان امام خمینی(ره) و در شهر سرخه، شهر سکاندار دولت تدبیر و امید از میدان ولیعصر(عج) به سمت حسینیه شهداء با راهپیمایی با شکوه، آینده‌ای آباد را استمرار می‌بخشند.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست راهپیمایی امروز مردم سمنان در حالی در سرمای شدید و هوایی ابری برگزار می شود که بارش خفیف برف نیز شور راهپیمایان را کم نکرد.

مسیرهای راهپیمایی در شهرها، بخش‌ها و روستاهای سمنان در ۷۰ نقطه این استان تعیین شد و راهپیمایی در شهر سمنان در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و در شهرهای اصلی استان در ساعت ۱۰ آغاز شد.

همه می‌دانند، به برکت همراهی، اتحاد و همدلی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مردم استان سمنان همانند دیگر استان‌های کشور ، ایران اسلامی علیرغم همه تهدیدها، فشارها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده این سرزمین، مسیر استقلال، آزادی، عزت و اقتدار را بیش از گذشته و با ثبات‌تر گام بر می‌دارد.

مردم دیار دارالمرحمه در طلیعه چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ، قدم در مسیرهای راهپیمایی گذاشته، تا علاوه بر گرامی‌داشت این دهه و ادای احترام به ارواح پاک شهیدان، روح پر فتوح امام راحل و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای اسلام و رهبر معظم انقلاب، یاد و خاطر سردار دل‌ها سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش را در چهلمین روز شهادتشان زنده نگه داشته و همچون گذشته پاسخی دندان‌شکن به استکبار جهانی بدهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.