به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی حماسی و با شکوه ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی امام راحل و رهبری معظم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت از نظام است .

حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر، توفیق شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را شامل حال مردم شریف و همیشه در صحنه لرستان گردانید و به فضل الهی بار دیگر با خلق حماسه‌ای بزرگ، برگ زرین دیگری در لوح انقلاب اسلامی خلق کرده‌اند.

حضور تماشایی مردم فهیم و با فرهنگ دیارمان در این روز مبارک نشان از عشق و علاقه به نظام و پایبندی به‌ آرمان های اصیل انقلاب که همانا استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است .

مشارکت مردم قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان و اعتقاد عمیق و دل‌بستگی به سرنوشت کشور عزیزمان ایران است.

آنان نشان دادند که با وجود همه اختلاف نظرها و سلیقه‌ها مانند همیشه وقتی تهدید و یا حتی تعدی زیاده خواهان را ببینند و بدانند، دوشادوش هم از آرمان و اهداف خود به هیچ قیمتی نمی‌گذرند و با عقلانیت و تدبیر درصحنه برای دفاع از ارزشها و تمامیت ارضی کشور حضور می‌یابند.

این حضور جدی و پررنگ مردم یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ لرستان را رقم زد.

اینجانب به نمایندگی از طرف دولت تدبیر و امید لازم می‌دانم از حضور یکپارچه مردان و زنان نجیب و باوفای لرستان برای خلق صحنه های پر شکوهی که امروز شاهد آن بودیم مراتب تقدیر و تشکر را داشته باشم و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

استاندار لرستان

سید موسی خادمی

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 860129
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.