به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح یک طرح آموزشی در شاهرود به مناسبت نهمین روز از دهه مبارک فجر، با بیان اینکه شاهرود ریل‌گذاری مناسبی را برای توسعه آغاز کرده است، ابراز کرد: امیدوارم هر چه سریع‌تر به فرجام رسیده و مردم طعم شیرین خدمات ارائه شده را بچشند.

وی افزود: خوشبختانه امسال شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های خوبی در سطح استان و به‌ویژه منطقه شرق استان سمنان بوده‌ایم که نشان دهنده تلاش مدیران و اهتمام دولت و مسئولان نسبت به توسعه و پیشرفت است.

مجتمع فرهنگیان به زودی افتتاح می‌شود

استاندار سمنان گفت: یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان شاهرود تولید کاغذ از سنگ آهک است که امیدوارم بزودی عملیات احداث آن رسماً آغاز شود تا بتوانیم شاهد ایجاد اشتغال خوبی در زمینه صنعت در شهرستان مستعد شاهرود باشیم.

آشناگر با بیان اینکه برای تمامی پروژه‌هایی که افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود می‌بایست مقدماتی مانند تأمین اعتبار مهیا شده باشد، بیان کرد: با توجه به ملاحظاتی، افتتاح یا آغاز عملیات ساخت برخی از پروژه‌ها که تقریباً آماده بهره برداری یا کلنگ زنی بود، را به فرصتی دیگر موکول کردیم.

وی افزود: افتتاح پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی شاهرود که آماده بهره‌برداری بود، بنا بر سفر یکی از مقامات کشوری به تأخیر افتاد و بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.