رییس بسیج ورزشکاران استان سمنان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا افزود: استان سمنان ۲۲۰ شهید ورزشکار را در دوران دفاع مقدس و نیز در دفاع از حرم حضرت زینب(س) تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرد.

سعید نوروزی عجم، با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا سال‌های گذشته در شهرستان‌های سمنان، تصریح کرد: ترویج فرهنگ هویت ناب اسلامی، پایداری ملی، وحدت و انسجام اسلامی و اشاعه فرهنگ امیدواری به جامعه از جمله اهداف این یادواره است.

وی تصریح کرد: برگزاری این گونه یادواره‌های شهدا زمینه ترویج و تبیین  فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان را فراهم می‌کند.

رییس بسیج ورزشکاران استان سمنان تاکید کرد: جامعه ورزشکاران شهدای زیادی تقدیم کرده است که باید برای گسترش اهداف آن‌ها بین جوانان اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانی بدون معنویت و اخلاق، ورزش محسوب نمی‌شود و جایگاهی در نظام اسلامی ندارد.

نوروزی عجم ابرازداشت: شهدای والامقام الگوی خوبی برای ورزشکاران هستند و عزت کشور در گرو عمل به وصایای آن‌ها است.

رییس بسیج ورزشکاران استان سمنان  یادآور شد: باید همواره بررسی وصایای شهدای ورزشکار، ولایتمداری و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد توجه قرار گیرد.

در این یادواره که با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سردار داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و جمعی از مسوولان ورزشی و ورزشکاران برگزار شد، به مناسبت بزرگداشت روز مادران و همسران شهدا از مادر شهیدان محمدحسین حمزه، محمد طحان و عباس دانشگر، شهدای ورزشکار مدافع حرم استان سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.