سردار حمید فرهادی شامگاه شنبه در آیین اربعین شهادت سردار سلیمانی در محل مسجد جامع دامغان به ابعاد مختلف زندگی و شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: آمریکا در شهادت سلیمانی دچار اشتباه محاسباتی شد و با شهادت این سردار والامقام، سلیمانی های بسیاری را در جبهه مقاومت متولد کرد.
وی اظهارداشت: امروز راه شهید سلیمانی به یک مکتب برای جبهه مقاومت تبدیل شده است که این امر نشان می‌دهد همانگونه که دشمن از سردار سلیمانی واهمه داشت، از این پس از نام شهید سلیمانی نیز خواهد ترسید.
فرهادی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال ایجاد شکاف و فاصله بین ایران و عراق بود تا بتواند به دستاوردهای خوب دست پیدا کند، اما با شهادت ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی، همه دنیا به این باور رسید که اکثریت مردم عراق حامی جبهه مقاومت و ایران هستند.
وی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی فردی شجاع، دلیر و خداترس بود و دلی دریایی داشت که مرگ در برابر او حقیر بود.
فرهادی، شهادت را آرزوی دیرینه سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: سلیمانی با شجاعت خود، اجازه جولان دادن در میدان‌های جنگی منطقه را به دشمن نمی‌داد و همواره کابوس آمریکا و اسراییل بود.
وی اضافه کرد: شهید سلیمانی در رشادت های جنگ تحمیلی، با کسب تجربه دفاعی و در جنگ با اشرار به تجربه امنیتی رسیده بود که به دلیل این تجربه‌ها، به عنوان یک دیپلمات تمام عیار شناخته می‌شد.
فرهادی با بیان اینکه ایران هرگز به دنبال نفوذ در کشورهای منطقه نیست، افزود: آمریکا و استکبار امروز با امکانات فراوان خود به جان خاورمیانه افتاده اند و نفت را چپاول می‌کنند.

وی ادامه داد: ما نیز به دنبال خروج آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از منطقه هستیم که به لطف خدا و ثمره خون شهید سلیمانی، در آینده نزدیک این امر محقق می‌شود.
وی تصریح کرد: ایران در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی، با حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، اقدامی بزرگ انجام داد به گونه‌ای که آمریکا که خود را قدرت اول جهان می‌داند، در شوک این اقدام، جز سکوت راهی برای انتخاب نداشت.
همرزم شهید سلیمانی و کارشناس جبهه مقاومت، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد و گفت: دشمن با جنگ نرم در سال‌های اخیر به دنبال ضربه زدن به اعتقاد ملت ایران و پشتیبانی آنان از نظام و انقلاب است که مردم ما بار دیگر با حضور در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.