سرهنگ محمدحسین تقی پور روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، به منظور ارائه برنامه‌های دهه فجر دامغان پرداخت و گفت: برنامه های سپاه دامغان با شعار محوری "انقلاب اسلامی، زنده، پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت" برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مشارکت در فضاسازی شهری، آذین بندی، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های اولیه دهه فجر است.

تقی پور اظهار داشت: برگزاری نشست‌های روشنگری بصیرتی، ارائه خدمات پزشکی و مشاوره حقوقی به مردم، برپایی میزخدمت، اجرای تئاتر و سرود خیابانی توسط بسیج هنرمندان، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و مسابقه جام دیجیتال، از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی افزود: برنامه میقات صالحین به منظور گردهمایی‌ بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین پیش از نماز جمعه، برای سومین سال، در دهه فجر برگزار می‌شود.

تقی‌پور به برگزاری جشن‌های متعدد در این دهه اشاره کرد و گفت: جشن حضور در سه محله اسلامی، برپایی جشن‌های مختلف در سطح پایگاه‌های بسیج و مساجد و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور تمامی بسیجیان شهرستان نیز در این دهه انجام پیش‌بینی شده است. 

وی اضافه کرد: هم‌اکنون پنج پایگاه بسیج آماده بهره‌برداری است که در صورت مهیا بودن تمامی امکانات، در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

تقی‌پور تصریح کرد: توزیع سبد کالا ویژه نیازمندان و اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی افزود: امسال در اولین دهه فجر بعد از گام دوم انقلاب قرار داریم که باید با تبیین بیانیه رهبری، خود را برای جهادی بزرگ در راه ساختن انقلاب اسلامی آماده کنیم. 

تقی‌پور گفت: دهه فجر، خاستگاه جمهوری اسلامی در ایران و نقطه تعیین کننده در تاریخ اسلام و ایران است. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان خاطر نشان کرد: دشمنان امروز با گمان‌های باطل خود قصد دارند تا انقلاب را از جغرافیای سیاسی عالم حذف کنند اما گذر زمان و عبور از چالش‌ها، نشان داده است که آینده انقلاب ما هر روز پرافتخارتر از گذشته پیش خواهد رفت.

شهرستان دامغان دارای ۲۲ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و بیش از ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.