حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت اعلام برنامه‌های دهه فجر، ابراز داشت: تئاتر خیابانی در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه و آرادان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش «جابر» با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های شاخص گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در استان سمنان است که از پانزدهم تا هجدهم بهمن امسال در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در سالن شهید مطهری شهر سمنان به روی صحنه می رود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در استان برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص استان سمنان در دهه فجر امسال، برگزاری مراسم در مسجدهای استان با عنوان «۱۰شب، ۱۰مسجد» است.

قندهاری یادآور شد: برگزاری پویش مردمی «سردار سلام»، برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان  با عنوان «من یک سردارم» در شاهرود، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش‌ با عنوان های مختلف و راه‌اندازی کاروان انقلاب،  از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر امسال است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که حضور پرشور مردم مشتی محکم بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.