حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر افزود : یکی از ویژگی‌های بارز سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ولایت‌پذیری ایشان بود که در طول عمر ذره‌ای از این باور عقب‌نشینی نکرد.

صفایی پور گفت : شهادت سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی پیوند دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان های نظام جمهوری اسلامی بود.

وی تصریح کرد : حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از هر حزب ،گروه، سلیقه و با عقاید متفاوت در تشییع پیکر شهدای مقاومت، درس بزرگی برای دشمنان نظام و تشکر از سرباز ولایت بود.

امام جمعه میامی ادامه داد : شهید سلیمانی فرمانده ای انقلابی بود که نقش محوری در مبارزه با داعش و دشمنان اسلام داشت.

صفایی پور با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی منادی وحدت بود اظهار داشت : اطاعت آگاهانه از ولایت فقیه رمز محبوبیت سپهبد سلیمانی بود.

امام جمعه میامی بااشاره به اینکه مردم ایران با حضور در عرصه های مختلف نقشه های دشمنان را خنثی می کنند، تصریح کرد : راه و مسیر سردار سلیمانی روشن بود و همرزمان شهدای مقاومت تداوم بخش راه و منش آنان در مبارزه با استکبار خواهند بود.

صفایی پور گفت : خون پاک شهدای مقاومت انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته خواهدکرد.

وی با بیان اینکه کشف حجاب یکی از برنامه های مهم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است، اظهار داشت : نباید فرهنگ بی حجابی در کشور رواج داده شود، زیرا همه درمقابل خون شهدا مسئوول هستیم. 

امام جمعه میامی با بیان اینکه حجاب حضرت زهرا(س) باید الگوی بانوان قرار گیرد گفت : حجاب و عفاف از ضرورت‌های امروز جامعه اسلامی است .

صفایی پور گفت : عظمت حضرت فاطمه (س) برکسی پوشیده نیست و بهترین الگوی زنان جهان است.

امام جمعه میامی با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۵ گفت : کربلای ۵ از عملیات های بزرگ دوران هشت سال دفاع مقدس بود که دستاوردهای مهمی را برای کشور داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.