به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: مسئولان و مردم امروز با تاسی از آموزه های عاشورا باید با سرلوحه قرار دادن معنویت، اخلاص و تبعیت از رهبری در برابر ظلم و دشمنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد: در این راستا حتی سخنی که موجب خوشحالی دشمنان شود نابخشودنی است.

حجت الاسلام آل حبیب تصریح کرد: دشمنی امریکا با مردم انقلابی ایران اسلامی امروز از دستان ترامپ بیرون آمده واین دشمنی بیشتر از روسای جمهور گذشته این کشور بوده است.

وی در ادامه گفت : همه مسئولان علاوه بر داشتن دانش و تجربه لازم باید شیفته اهل بیت بوده و معنویت را سر لوحه خود قرار داده و از ریاکاری پرهیز کنند.

امام‌جمعه موقت نوشهر با اشاره به سال تحصیلی امسال گفت: قرآن و احادیث اهل بیت(ع) راهگشای نظام آموزشی و تربیتی ما باید باشد تا از ورود آموزه‌ای بیگانه به مبانی تدرسی نوآموزان ودانشآموزان جلوگیری شود.

آل حبیب به مراسم اربعین امسال هم اشاره کرد و افزود: در این سالها به برکت خون سید الشهدا هر ساله شاهد پرشورتر شدن برگزاری پیاده روی اربعین هستیم به نحوی که در این سالهای اخیر مراسم اربعین جهانی برپا شده و زمینه ساز ظهور امام زمان (ع) شده است.

وی هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: استکبار با بسیج تمامی امکانات مالی ونظامی خود نتوانست در برابر مردمی که الگویشان امام حسین(ع) و یارانش است پیروز شود.

۱۲۹۵/ 1602/1654

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.