مهرداد بذرپاش عصر پنجشنبه در سخنرانی آیین عزاداری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد ولیعصر(عج) سمنان ابراز داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی سرمایه بزرگی برای کشور بود و انتقام شهادت ایشان مدیریت اراده‌ها است.
وی اضافه کرد: اگر انتقام شهادت سردار سلیمانی سنگین نباشد، دشمن جسور خواهد شد و هزینه سنگین بر کشور وارد خواهد کرد.
وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه از سردار سلیمانی به عنوان شخصیت پیچیده در خاورمیانه یاد می‌کنند که کیاست و توانمندی او در جنگ به همه ثابت شده بود.
وی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی از لحاظ ویژگی‌های برجسته اخلاقی، ولایت‌مداری، اخلاص، توانمندی، شجاعت و دلاوری بی‌نظیر بود و نمی‌توان گفت که سردار سلیمانی در کشور زیاد است، سردار سرمایه کشور بود.
رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اضافه کرد: سردار حاج‌قاسم سلیمانی عَلم مقاومت را به اهتزار درآورده‌ بود.
بذرپاش بیان کرد: اندازه و ارزش بشر به آرمان‌های او بستگی دارد و آرمان سردار حاج قاسم سلیمانی نجات جامعه مستضعف و هدیه عزت به این جوامع بود، افق نگاه او غرورآفرین است.
وی تصریح کرد: از دوره قاجاریه و پهلوی هیچ‌کس به نیکی یاد نمی‌کند، چرا که رویکرد آنها عزت نبود.
رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یک چهره فراجناحی بود.
وی با اشاره به شعار  «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» از سوی برخی، افزود: سردار سلیمانی اسوه‌ای است که جان خود را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرد.
بذرپاش یادآور شد: برخی افراد مدعی بودند گفتن مرگ بر اسراییل موجب شد برجام به هم بخورد، این افراد باید بدانند درایت مقام‌ معظم رهبری و جانفشانی سردار سلیمانی‌ها این نظام را حفظ کرده است.
وی ادامه داد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تربیت شده حاکمیت ولایت‌فقیه است که این چنین شجاعانه و بی پروا برای عزتمندی و نابودی دشمنان جانفشانی کرد.
رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: امروز به پاس رهبری مقام معظم‌رهبری و وجود سردار سلیمانی‌ها کشور در جهان مقتدرانه حرف برای گفتن دارد.
وی اضافه کرد: ایران کشوری مهم است که شبکه‌های تلویزیونی دایم حرف از این کشور می‌زنند.
بذرپاش یادآور شد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از مظلومان دفاع بود، داعش را نابود کرد که این اقدام بزرگ سردار دشمن را در رسیدن به اهداف ناکام، خشمگین و درمانده کرد و دشمن از روی بیچارگی اقدام به شهادت سپهبد سلیمانی کرد.
وی افزود: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق اولین سیلی در انتقام خون شهادت سپهبد سلیمانی بود.
رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: ملت ایران به رهبری و حاکمیت مقام معظم رهبری ایمان داشته و صبر داشته باشند.
بذرپاش یادآور شد: سال‌های گذشته با میلیاردها  دلار برای تحقیر ایران شبکه‌های تلویزیونی راه‌اندازی کردند و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وحدت ملت را تقویت کرد و اگر یک نظرسنجی انجام شود میزان انزجار ایرانیان از آمریکا مشخص خواهد شد.
وی تصریح کرد: ایران از لحاظ تولید علم در جهان در رتبه دوم قراردارد و باید از ظرفیت علمی کشور بیش از پیش برای خودکفایی و توسعه کشور استفاده کرد.
رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ابراز داشت: انتخابات تعیین کننده سرنوشت جامعه است و مردم به دنبال انتخاب نمایندگان سلیمانی‌صفت باشند، دیگر زمان آزمون و خطا نیست.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.