سردار داود آذرنوش شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ ورزشکاران و جوانان استان سمنان به مناسبت گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سالن انقلاب شهر سمنان افزود: ویژگی‌هایی مانند دفاع از مظلوم در کنار ایستادن و مقابله در برابر مستکبران در تشکیل انقلاب اسلامی توسط امام راحل به منظور فراهم‌آوری مقدمات حکومت حضرت مهدی (عج) تعریف شده بود.

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی در دوران پس از جنگ هشت ساله دفاع مقدس با تشکیل هسته مقاومت در لبنان، سوریه و عراق زیرساخت‌های لازم برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌آورد.

آذرنوش با بیان اینکه خروجی اقدام‌های اثربخش سردار شهید سلیمانی اکنون مشهود است، تصریح کرد: در غرب آسیا و هر مکانی که دشمن در پی توطئه علیه ایران اسلامی بوده است هسته مقاومت شکل گرفت.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور خاطرنشان کرد: زحمت‌های ۳۰ ساله آموزش، سازماندهی و شکل‌دهی هسته مقاومت با این شهید سرافراز بود.

وی با اشاره به مستاصل بودن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در اجرای تصمیمات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: امروز اگر رژیم منفور آمریکا و صهیونیستی قادر به رویارویی و برخورد نظامی با ایران نیست به خاطر ایجاد زیرساخت‌های لازم توسط سردار شهید سلیمانی است.

آذرنوش تاکید کرد: چهره پنهان سردار که بعد از ۳۰ سال بدون تبلیغات با همکاری همراهانش جبهه مقاومت تشکیل داد ابر قدرتی مانند آمریکا را با وجود داشتن تجهیزات نظامی قادر به رویارویی باایران اسلامی نکرد و آنان مستاصل شده اند.

وی با اشاره به چهره سپهبد شهید سلیمانی در بعد اخلاق و رفتار، بیان کرد:  مردم پس از شهادت سردار به واسطه مستندسازی زندگی آن شهید در آینده، با دوران مبارزه او در سوریه و عراق  بیشتر آشنا می‌شوند.

آذرنوش ابراز داشت: مردم ایران عاشق اخلاق والای سردار سلیمانی شدند چون روحیه انقلابی و حرکت در مسیر انقلاب این شهید سبب محبوبیت ایشان شد.

وی تاکید کرد: این سردار رشید پهلوانی شد که بیش از ۴۰ سال عمر خود را برای اهداف عالیه اسلام ، نظام و مردم کشورش,گذاشت و تنها به دنبال رضایت مردمی بود و این خصیصه سبب محبوبیتش شد.

رییس‌ سازمان بسیج ورزشکاران کشور یادآور شد: سردار شهید سلیمانی بیش از ۳۰ سال عمر را برای اهداف عالی نظام گذاشت و به فکر مردم بود و حرکت کردن در مسیر انقلاب، روحیه انقلابی و اخلاقی موجب محبوبیت وی شد.

در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی صدها تن از اهالی جامعه ورزش استان سمنان به سوگواری شهادت فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.