حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی روز چهارشنبه  به همراه تعدادی از روحانیون شهرستان کاشمر با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان و قدردانی از اقدام غرورانگیز دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن بخشی از پایگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای تروریست آمریکای جنایتکار اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نیز به جهانیان نشان داد.

وی اضافه کرد: ملت ایران، عراق، سوریه و لبنان از به شهادت رسیدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داغدار شدند و این تشییع با شکوه و بی‎نظیر که در تاریخ کمتر نظیر آن را سراغ داریم موجب گردید که هاله‎ای از غم و اندوه برقلب‎ها سایه افکند.

امام جمعه کاشمر گفت: حرکت قهرمانانه و انتقام جانانه سپاه پاسداران از این ستمگران و درندگان و افراد بی‎رحم به موقع و به جا بود و ملت ایران به خوبی نشان دادند که بیدار، آگاه، منسجم، متحد و شکست ناپذیر هستند و این اقدام سپاه پاسداران موجب شد قدرت و اقتدار جبهه مقاومت بیشتر شود و افکار عمومی در تمامی کشورهای عراق، لبنان، سوریه و حتی دیگر کشورهایی که زیاد اهل مبارزه نیستند به حمایت جبهه مقاومت به پاخیزند.

طباطبایی افزود: متاسفانه افرادی سازشکار در کشور ما بودند که اظهار می کردند نیازی به موشک نداریم و باید با آمریکایی‎ها با منطق صحبت کرد ولی در واقع باید گفت آنها به واقع دشمنی که فهم، درک، عاطفه، منطق، فرهنگ و رحم ندارد را نمی‎شناسند.

وی ادامه داد: باید در برابر جنایتکاران، قدرت دفاعی، موشکی و نظامی‎مان را افزایش دهیم و نمی توانیم در برابر جنایت‎های آمریکا فقط نظاره‎گر باشیم.

فرمانده سپاه کاشمر هم در این دیدار گفت: خوشبختانه قبل از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شود این سیلی به استکبار زده شد و یکی از مهمترین پایگاههای نظامی آمریکا در غرب عراق هدف گرفته شد.

سرهنگ علی یعقوبیان افزود: پایگاه عین الاسد پایگاهی لجستیکی است که از آن به عنوان شاهراه و عصب حکومت استکبار در منطقه یاد می‎شود و گرچه به اذعان خود کارشناسان نظامی آمریکا این پایگاه در بالاترین سطح هوشیاری و راداری  قرار داشته ولی حتی یک موشک ایران را نتوانستند هدف قرار دهند.

وی ادامه داد: این نشان دهنده شعاری بودن مواضع آمریکاست و گرنه دربرابر قدرت موشکی ایران هیچ توانی ندارند.

فرمانده سپاه کاشمر گفت: با شهادت سردار سلیمانی، مجلس عراق جرات یافت تا طرح خروج نظامیان آمریکایی را به تصویب برساند و این از برکات خون شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.