علی دارینی عصر دوشنبه در نشست پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی استان سمنان در سالن اجتماعات دادگستری ابراز داشت: بر اساس سند تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرائم انتخاباتی در گام اول توجیه و هشدار به سوء استفاده کنندگان از مطبوعات و فضای مجازی داده می‌شود و در مرحله بعدی برخورد جدی و قاطع با متخلفان انجام می‌شود.
وی بیان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات رصد می شوند و در صورت تخلفات انتخاباتی در مرحله اول تذکراتی داده می شود و در مراحل بعدی برخورد جدی و قاطع صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: هدف از بومی‌سازی سند تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرائم انتخاباتی تامین سلامت و امنیت انتخابات است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان یادآور شد: افراد در فضای مجازی، مطبوعات و رسانه و داوطلبان در چارچوب قانون عمل کنند تا با رعایت عدالت و انصاف انتخابات سالمی را در پیش رو داشته باشیم.
دارینی خاطرنشان کرد: تکرار تخلف پس از تذکر بخشودنی نیست و با جدیت و براساس قانون با افراد متخلف برخورد می‌شود.
براساس آمار ستاد انتخابات سمنان ۱۵۷ داوطلب برای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام کرده بودند، ۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان داوطلب نمایندگی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان یافتن مهلت ۱۰ روزه‌ هیات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه رد صلاحیت شدند و چهار نفر نیز انصراف دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.