منوچهر حبیبی روز دوشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین افزود:زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی و مدت زمان اعتراض به رد صلاحیت‌ها دیروز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون تلاش هیات‌های اجرایی در راستای برگزاری انتخابات مثبت ارزیابی می‌شود، اضافه کرد: بیشترین و کمترین میزان تایید صلاحیت‌ها به ترتیب در شهرستان بویین زهرا و تاکستان بوده است و به طور میانگین ۴۵ نفر برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی از فیلترهای هیات‌های اجرایی عبور کرده اند.

حبیبی گفت:در مرحله بعد باید هیات‌های نظارت طی فرصت ۲۰ روزه وارد عمل شده و با انجام بررسی‌های لازم، نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها را اعلام نمایند.

معاون استاندار با اشاره به جایگاه رفیع مجلس به عنوان قوه قانون گذاری، گفت: انتخابات کاری عظیم، حساس و با اهمیت است و باید مردم، مدیران و مسوولان در همه بخش‌ها دقت لازم را برای انتخاب افراد شایسته و سالم برای ورود به مجلس داشته باشند.

وی اضافه کرد: انتخابات فعالیتی بزرگ و پرحجم است و نزدیک به ۲۰ هزار نفر در استان درگیر امر انتخابات هستند که در هیچ رویداد دیگری نمی‌توان آن را سراغ گرفت.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران، بخشداران و دهیاران نباید با نامزدهای انتخابات همراهی کنند، افزود:باید از همین الان جلوی تخلفات انتخاباتی در تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها گرفته شود و گزارش آن به ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، اداره ارشاد و خانه مطبوعات هم برای اقدام مقتضی منعکس شود.

حبیبی با بیان اینکه ما به دنبال شور انتخاباتی در استان هستیم، افزود:طبق نظرسنجی‌ها هنوز شور انتخاباتی در استان ایجاد نشده است و باید کمیته اطلاع رسانی در این زمینه با ساخت و انتشار اینفوگرافی، موشن گرافی، کلیپ و ... در فضای مجازی اقدام کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.