مهدی یحیایی روز دوشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سمنان، اظهارداشت: ۵۵۴ فقره پرونده تخلف با عنوان های کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و فقدان رعایت ساعت کاری در این مدت تشکیل شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی ۵۵۴ پرونده تشکیل شده، بیان کرد: این پرونده‌ها برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی شدند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ۱۰ هزار و ۳۶۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان برای تحقق اهداف و مصوبات کارگروه و به منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در این مدت انجام شد.

وی تصریح کرد: با فقدان رعایت قوانین نظام صنفی، مشتری‌مداری و عرضه نان‌های بی‌کیفیت به مردم از سوی نانوایی‌ها به شدت برخورد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهارداشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌ها از قبیل کم فروشی، فقدان رعایت ساعت کاری، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

۸۰۱ واحد نانوایی در استان سمنان فعالیت می کنند که از این تعداد ۵۷۲ واحد از آرد یارانه ای بهره مند هستند و ۲۲۹ واحد نیز آزادپز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.