مهدی یحیایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده واحدهای آرد و نان در ۶ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳۶ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال گذشته ۲۵۴ پرونده تخلف از واحدهای آرد و نان در سمنان تشکیل شد، اضافه کرد: تخلف های این واحدها شامل مواردی مانند کم فروشی، فقدان رعایت ساعت کاری و عرضه خارج از شبکه آرد بود که پرونده های تشکیل شده به منظور بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: ۶ هزار و ۸۶۴ مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی از ابتدای سال تاکنون انجام شد.

وی ادامه داد: واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکنند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه کنند، با برخورد جدی بازرسان این سازمان مواجه می شود.

یحیایی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت های مشترک بازرسی از مهمترین مصوبه ها و اهداف کارگروه آرد و نان استان سمنان است، ابراز داشت: باهدف بهبود کیفیت نان های تولیدی سمنان دوره های آموزشی مختلفی برای متصدیان واحدهای نانوایی در استان برگزار شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: ۸۰۱ واحد نانوایی در استان سمنان فعالیت می کنند که از این تعداد ۵۷۲ واحد یارانه پز و ۲۲۹ واحد نیز آزادپز است.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، نبود رعایت ساعت کاری، عرضه خارج از شبکه و جابجایی مشکوک آرد از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان موارد را گزارش دهند.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.