معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در سه ماهه اول سال جاری، یک هزار و ۲۱۹ تخلف توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ایلام با همکاری سایر نهاد های اجرایی کشف شد .

«عزت الله عبدخانی» در گفت وگو با ایسنا منطقه ایلام با اشاره به اینکه ارزش ریالی این تخلفات بیش از ۱۲۰ میلیون ریال بوده و در این بازه زمانی در مجموع ۸۰۴ فقره گزارش ستاد خبری کل استان از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری استان‌ها دریافت شده است، اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۱۶۰ پرونده تشکیل و ۱۸ هزار و ۲۰۰ بازرسی در سطح استان انجام شده است .

عبدخانی همچنین عملکرد تلفن ۱۲۴ ستاد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۵ گشت مشترک برگزار و به شکایت مردم در زمینه‌های مختلف رسیدگی و پس از بررسی با متخلفان برخورد شده است .

وی تصریح کرد: در راستای نظم دهی و انسجام بیشتر به فرایند تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع و نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی، بازرسی‌های مستمر توسط اکیپ‌های بازرسی و نظارت صورت گرفته است .

معاون بازرسی و نظارت سازملان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: چنانچه شکایت مردم قابل پیگیری و در قالب قوانین حمایت از حقوق حکومتی تعریف شده باشد، اقدام قانونی اعمال و با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق مردم برخورد خواهد شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.