حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فوادیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) دامغان، بیان کرد: مرور فتنه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران به خوبی اعلام می‌کند که ملت ما همواره راه درست را در پیش گرفت و دشمن علیرغم تلاش‌های بیهوده خود هرگز به نتیجه نرسیده است.

وی اضافه کرد: تحریم‌های ۴۰ ساله آمریکا علیه ایران، کودتاهای اقتصادی، حمله بی رحمانه و جنگ تحمیلی صدام علیه ایران، تهاجم فرهنگی، برپایی فتنه به بهانه های مختلف و حمایت دشمنان از فتنه و آشوب در ایران از جمله دسیسه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فوادیان اظهار داشت: ملت ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، با صدای رسا ضمن حمایت همه جانبه از دستاوردهای نظام اسلامی اعلام می‌کند که با حول و قوه الهی و استفاده از آموزه‌های دینی، دست متجاوزان به عزت ایران و ایرانی را با قدرت تمام قطع خواهد کرد.

وی به فرارسیدن ۹ دی اشاره کرد و افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که در سراسر کشور، اجتماع‌های این روز باشکوه به منظور بیان روشنگری مردم در برابر حوادث گوناگون برگزار می‌شود.

فوادیان به فرارسیدن سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد و گفت: از دستورهای اولیه امام راحل برای مبارزه با فقر فرهنگی و کسب علم آحاد ملت ایران پس از پیروزی انقلاب، تاسیس نهضت سواد آموزی بوده است. 

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، خاطر نشان کرد: حضرت زینب(س)، بانوی بزرگواری است که تاج کرامت علم اصولی را از امام معصوم گرفت و زندگی خود را وقف امام زمان کرد. 

فوادیان ادامه داد: این روز بزرگ به درستی به نام روز پرستار نیز نام گذاری شده است تا به همین بهانه بتوانیم قدردان زحمات این قشر دلسوز و فداکار جامعه باشیم. 

امام جمعه موقت دامغان تصریح کرد: مسوولان امر موظفند تا درخواست و نیازهای پرستاران را به نحوی مرتفع کنند که کرامت انسانی و جایگاه پرستاری رعایت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.