ماموستا علی سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: امروز کشور ما در منطقه پر آشوب و فتنه خاورمیانه به یک جزیزه امن تبدیل شده و کشورهای جهان به این امنیت و اقتدار کشورمان غبطه می‌خورند.

وی اضافه کرد: مردم ما اگر این امنیت و آرامش جامعه را می‌خواهند باید برای حفظ آن تلاش و کوشش کرده از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند و به دشمنان اجازه ندهند به امنیت ما با توطئه و فتنه خدشه وارد کنند.

امام جمعه موقت سروآباد افزود: اگر به وضعیت کشورهای جهان نگاهی بیندازم، خواهیم دید قتل و کشتار، فتنه،  درگیری و آشوب فقط در کشورهای اسلامی است که علت آن هم توطئه دشمنان است که می‌خواهند با اقدامات ضدبشری و وحشیانه، اسلام هراسی را در جهان ترویج دهند تا نتوانند راحت بر ثروت مسلمانان چنگ اندزند.

وی یادآور شد: ایجاد گروهک های تروریستی و حمایت از آنها نقشه دشمنان اسلام است که امروز همه تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا جوامع اسلامی را ناامن کرده و بر آنها مسلط شوند سپس فرهنگ مبتذل غربی را در این جوامع ترویج دهند.

ماموستا سبحانی تاکید کرد: مسلمانان باید هوشیار و آگاه باشند و فریب توطئه‌ها و نقشه‌های شوم و شیطانی دشمن را نخورند و ضمن حفظ وحدت و اتحاد در برابر آنها ایستادگی کرده و با تکیه بر خداوند متعال، بدانند پیروزی نهایی از آن اسلام و مسلمین است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.