فریبا مددی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: پشتوانه‌سازی و تقویت تیم‌های ملی بدمینتون در گرو توجه به شناسایی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی است.

وی بیان کرد: هیات‌های بدمینتون استان‌ها به استعدادیابی و استعدادپروری توجه داشته باشند و هیات این رشته ورزشی در سمنان با توجه به ظرفیت مطلوب، این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

نایب رییس فدراسیون بدمینتون ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان، برگزاری رقابت‌های منظم و بهره‌گیری از تجربه پیشکسوتان و خرد جمعی باید جدی گرفته شود.

وی به ضرورت همکاری و هماهنگی دست‌اندرکاران بدمینتون تاکید و خاطرنشان کرد: پیشبرد اهداف و نتیجه‌بخش بودن فعالیت‌ها به منظور توسعه و ارتقاء جایگاه این رشته ورزشی در سایه همدلی میسر می‌شود.

مددی با اشاره به ارائه طرح راهبردی فدراسیون بدمینتون به وزارت ورزش و جوانان به منظور ارزیابی وضع موجود و ارتقاء آن تصریح کرد: شاخص‎‌های آموزش، استعدادیابی، کسب کرسی در مجمع بین‌المللی و سیاست‌های جذب و افزایش مخاطب در این رشته ورزشی در این طرح‌ها لحاظ شده است.

نایب رییس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه این رشته ورزشی علاقمندان زیادی دارد، یادآور شد: هیات‌های ورزشی از ظرفیت علاقه‌مندان در این رشته در گروه‌های مختلف بهره گیرند و اقدام‌های لازم را در جذب و آموزش آن‌ها انجام دهند.

مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان سمنان روز چهارشنبه با حضور فریبا مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و مرتضی شحنه توانست با کسب ۹ رای از ۱۴ رای اخذ شده، رییس این هیات ورزشی شود.

استان سمنان با  ۲۴ هزار و ۸۴۳ ورزشکار بیمه شده، دارنده ۲ پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.