محمدرضا ناصری روز دوشنبه در نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری در قالب شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین، کشیک‌هایی تا ساعت ۲۱ را در شهرستان‌های سمنان، شاهرود به صورت عمده و دامغان و گرمسار به تعداد کمتر دایر کرد.

وی ادامه داد: مردم گران فروشی را از طریق تلفن گویای ۱۳۵ اطلاع رسانی کنند و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی با بررسی دقیق با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای گشت و بازرسی های مشترک این اداره کل با دیگر دستگاه‌های متولی، گفت: در این مدت، ۷۶ تیم گشت مشترک بازرسی با دستگاه‌های اجرایی و ذیربط از اصناف انجام شد.

معاون مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۳۳۷ مورد بازرسی مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی استان انجام شد و در جریان این بازرسی ها ۴۴۰ مورد پرونده تخلف در این گشت‌های مشترک تشکیل شد.

وی با اشاره به برخورد با ۱۱۱ واحد صنفی در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های متولی امر، اضافه کرد: فقدان درج قیمت، گران‌فروشی، تقلب، ارائه نکردن فاکتور و رعایت نکردن مقررات صنفی، از عمده تخلف‌های واحدهای صنفی استان سمنان در این مدت بود.

معاون مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان یادآور شد: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۸ آذر، یک هزار و ۶۱۹ پرونده در خصوص درج نکردن قیمت، ۸۸۴ پرونده گران‌فروشی، ۸۴۵ پرونده ارائه نکردن فاکتور و ۵۴۳ پرونده در رابطه با رعایت نکردن مقررات صنفی تشکیل شد.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری استان سمنان در قالب شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی به ریاست حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با حضور رییس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه استان، مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و  چندتن دیگر از مدیران برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.