معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در نشستی ویژه با فرمانداران با تاکید بر رصد هر چه بیشتر بازار و برخورد با متخلفان ، گفت: باید نظارت‌ها به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار با جدیت دنبال شود.

ایرج حیدری عصر شنبه بیان داشت: به منظور حفظ ثبات و آرامش در بازار، نظارت بر بازار به صورت مستمر در سطح استان ضروری است و این نظارت ها باید به صورت مشترک بین تعزیرات حکومتی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شود.

وی تصریح کرد: با تلاش های مجموعه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی در حوزه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی استان و ایجاد ثبات در بازار صورت پذیرفته است.

حیدری ابراز داشت: با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان با تامین مینی بوس مورد نیاز از افزایش غیرمنطقی قیمت ها جلوگیری به عمل آمد.

وی تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت به موقع ،سوخت مایع مورد نیاز مناطق مختلف هرمزگان را تامین و از بروز مشکل در این رابطه با اتخاذ تدابیر مناسب جلوگیری به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، رصد بازار، تامین به موقع کالاهای ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط را ماموریت مهم فرمانداران استان عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.