حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری روز پنجشنبه در آیین نکوداشت حاج آقا سیدعلاءالدین میرمحمدصادقی فعال اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور در مجتمع آموزشی رفاه سمنان افزود: تجلیل از خیران نماد نکوداشت انسانی وارسته در کشور است و باید این فرهنگ شایسته در ایران اسلامی بیش از پیش فرهنگ‌سازی شود.

وی خاطر نشان کرد: آقای میرمحمدصادقی از شخصیت‌های خوشنام در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است و با دستاوردهای ماندگار به معنی واقعی به ایران اسلامی خدمت کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: برگزاری آیین‌های نکوداشت نشان‌دهنده رعایت فرهنگ مهربانی و تکریم بزرگان است و قدر انسان‌های فرهیخته را در زمان حیاتشان باید بدانیم.

اختری اضافه کرد: مردم قدردان زحمات نیکوکاران جامعه هستند و با درایت و توانمندی و با مشارکت حداکثری خیران در آبادانی کشور می‌توان به بالندگی و اقتدار دست یافت.

دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: حاج آقا میرمحمدصادقی در بخش‌های مهم ملی و بین المللی خوش درخشید و چندین مدرسه در مناطق محروم در کشورهای جهان بنا کرده است.

در این آیین نمایندگانی از اتاق بازرگانی ایران ، خیران مدرسه‌ساز، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

سید علاءالدین میرمحمدصادقی متولد ۱۳۱۰ در اصفهان معروف به حاج‌آقا علاء،فعال امور صنایع و معادن، از پشتیبانان مالی انقلاب اسلامی ایران، عضو هیات مدیره مؤسسه علوی ، از چهره‌های برجسته مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران است.وی اولین بار با حکم امام خمینی (ره) به عنوان نماینده ایشان به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران راه یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.