حبیب الله خجسته‌پور روز پنجشنبه در آیین نکوداشت حاج آقا سیدعلاءالدین میرمحمدصادقی، فعال اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور در مجتمع آموزشی رفاه سمنان افزود: خیران مدرسه‌ساز به معنی واقعی به کشور خود عشق می‌ورزند و تکریم این شخصیت‌های فرهیخته بر همگان واجب است.

وی خاطر نشان کرد: مسیر با خیر و برکت مدرسه‌سازی باید در جامعه فراگیر شود و برگزاری آیین نکوداشت خیرانی مانند حاج آقا میرمحمد صادقی در زمان حیاتشان اقدام بسیار ارزشمندی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: همدلی و مشارکت خیران در ساخت ایران اسلامی نماد تربیت انسان‌های فرهیخته است و جوانان با الگوبرداری از این شخصیت‌های ارزشی برای توسعه ایران اسلامی گام بردارند.

خجسته‌پور اضافه کرد: دولت همواره قدردان زحمات خیران بوده است و فعالیت این شخصیت‌ها در طرح‌های عمرانی نشان از دغدغه‌مندی این عزیزان برای ساخت ایران است.

وی تصریح کرد: برگزاری آیین‌های نکوداشت در بخش‌های مختلف در کشور فرهنگ‌سازی شود و مردم باید نیکوکاران جامعه خود را برای تکریم و احترام بهتر بشناسند.

در این آیین نمایندگانی از اتاق بازرگانی ایران ، خیران مدرسه‌ساز و  تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

سید علاءالدین میرمحمدصادقی متولد ۱۳۱۰ در اصفهان معروف به حاج‌آقا علاء،فعال امور صنایع و معادن، از پشتیبانان مالی انقلاب اسلامی ایران، عضو هیئت مدیره مؤسسه علوی ، از چهره‌های برجسته مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران است. وی اولین بار با حکم امام خمینی (ره) به عنوان نماینده ایشان به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران راه یافت

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.