حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نمازجمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم همیشه در صحنه این استان در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار افزود: حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره موجب شکست دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی شده است.

وی اظهارداشت: دشمن از ۲ سال گذشته برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برپایی آشوب و بلوا در کشور ما انجام داده بود و آموزش‌ها و هزینه‌های زیادی هم در این زمینه انجام داده بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مردم ولایتمدار همواره در شرایط خطر برای مملکت و نظام اسلامی افتخار می‌آفرینند بیان کرد: دشمنان قصد داشتند خسارت‌های بیشتر و سنگین‌تری به کشور ما بزنند اما این قضیه خطرناک با بیداری و تدبیر مردم پس از ۲ روز خاموش شد.

وی با تقدیر از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار مردم اصفهان عجیب و در کشور نمونه بود و با حضور خود حماسه‌ای دیگر را آفریدند.

میردامادی افزود: بیش از ۴۰ سال است که مردم ایران اسلامی نشان دادند که برای حفاظت از ولایت و مملکت خود همیشه آماده هستند و تا زمانی که این مردم در صحنه هستند آمریکا، انگلیس و آل سعود نمی‌توانند صدمه و لطمه‌ای به این کشور بزنند.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا برای ما هیچ نتیجه ای ندارد تصریح کرد: روسای جمهور آمریکا و کره شمالی تا کنون مذاکره‌های متعددی انجام داده‌اند اما حتی یک مورد از تحریم‌های این کشور لغو نشده است.

 میردامادی خاطرنشان کرد: برای توسعه و پیشرفت کشور باید مستقل باشیم و به توان داخلی و  توانمندی‌های داخلی اتکا داشته باشیم و از دل بستن به کشورهای بیگانه خودداری کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان باید مسائل و مشکلات را از سر راه صنعتگران و تولیدکنندگان بر دارند و به کارآفرینان بیشتر بها بدهند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دشمن قدرت رویارویی با ایران اسلامی را ندارد تاکید کرد: در صورتی که نیروهای مسلح امروز به این درجه از قدرت نرسیده بودند، دشمن حتی یک روز هم به ما مهلت نمی‌داد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز به درجه‌ای از اقتدار و توانمندی نظامی رسیده که دشمن جرات تهاجم و رویارویی با ما را ندارد.

میردامادی با اشاره به ۱۲ آذر روز تصویب قانون اساسی بیان کرد: این قانون از روی عقل، تدبیر و اینده اندیشی نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان در مورد انتخاب اعضای بعضی از شوراها اظهار نظری نمی کند تصریح کرد: گاهی وقت‌ها افرادی اختیار شهرها را بر عهده می‌گیرند که به ارزش‌های دینی پایبند نیستند.

امام جمعه موقت اصفهان قانون اساسی را قانون جامع و کامل دانست  افزود: کسانی که علیه شورای نگهبان سخنی می‌گویند روز قیامت مورد مواخذه شدید قرار می‌گیرند.     

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.