به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد میری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:در این حماسه ، فرزندان غیور اندیمشک با شهادت طلبی مانع ورود دشمن و نفوذ آنها به منطقه شدند که این عزم مردمی سبب شکست دشمن در تسلط بر خوزستان شد.
وی دوران دفاع مقدس را دوران طلایی فداکاری ملت دانست و گفت:در شرایطی که دشمن از توانمندی تجهیزاتی فراوان و حمایت همه جانبه برخوردار بود فرزندان ایران اسلامی با دستان خالی و با تکیه به اعتقادات خود به دستاوردهای بزرگی رسید.
وی در بخش دیگری با اشاره به حضور پررنگ و باشور حسینی مردم در ایام محرم اظهار کرد:عاشورای امسال با حال و هوای متفاوت بود و گذر زمان این شور حسینی را مضاعف کرده است.
وی بیان کرد:عاشورای امسال پرمعناتر از همیشه برگزارشد و علیرغم اینکه فتنه های دشمن بیشتر شده اما مردم با اعتقاد در صحنه حضور دارند.
حجت الاسلام میری گفت:دشمن سعی می کند مساله عاشورا را به عنوان یک موضوع برای اختلاف بین شیعه و سنی قرار دهد اما خوشبختانه با هوشیاری شیعه و سنی دشمن ناکام مانده است.
وی تاکید کرد:راه حسین راه اسلام و ارزش های الهی است که هیچگاه خدشه دار نمی شود.
وی با محکوم کردن حرکت تروریست ها در اهواز گفت:این تلاش های حقیرانه دشمنان راه به جایی نمی برد و این جنایات نشان دهنده ترس آنها از نظام اسلامی است.
امام جمعه موقت اندیمشک بر ضرورت وحدت و اتحاد همگانی برای مقابله با تلاش های همه جانبه دشمنان تاکید کرد.
7281/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.