معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان درباره این طرح در گفت و گو با ایرنا گفت: اولین مرکز پژوهشی حوزه علمیه خواهران در شهرستان سمنان با کمک خیران و منابع اعتباری از بخش‌های مختلف ساخته شده است.

سمیه سالم  ابراز داشت: حوزه علمیه خواهران استان سمنان از لحاظ کارهای علمی و پژوهشی در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده، اما از وجود مرکز پژوهشی بی‌بهره بود و افتتاح این مرکز گامی برای موفقیت‌های روزافزون است.

وی بیان کرد: اولین مرکز پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان سمنان دارای کتابخانه تخصصی، سالن مطالعه، مجهز به بخش رایانه و اینترنت برای انجام کارهای پژوهشی است.

وی ادامه داد: اولین مرکز پژوهشی حوزه علمیه ساخته شده در شهر سمنان در ۲ رشته تفسیر قرآنی و فقه اصول در زمینه کارهای پژوهشی و میدانی فعالیت می‌کند و خواهران طلبه در سطح ۲، سه و چهار با ارائه سابقه‌کاری خود و بررسی از سوی کارشناسان می‌توانند در این مرکز فعالیت کنند.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: طلبه‌های متقاضی فعالیت در مرکز پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان سمنان می‌توانند سابقه کاری خود را برای بررسی به معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان ارسال کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به منظور شرکت در آیین افتتاح مرکز پژوهشی حوزه علمیه خواهران در سمنان، بازدید از حوزه‌های علمیه خواهران سراسر استان و حضور در نشست فصلی مدیران حوزه‌ علمیه خواهران استان، روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری به این استان سفر کرده است.

استان سمنان دارای هشت حوزه علمیه خواهران است که بیش از ۵۰۰ طلبه در مقاطع عمومی و تخصصی مشغول به تحصیل هستند.
بیش از ۱۰۰ هزار طلبه خانم در سه سطح مختلف در بیش از ۵۰۰ مدرسه حوزه‌ علمیه سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند و بیش از ۸۰ هزار طلبه خانم از حوزه‌های علمیه کشور دانش آموخته شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.