سرهنگ محمد خوشقدم  پنجشنبه در فرمانداری شاهرود در نشست با مسئولان دستگاههای اجرایی افزود: در مرحله نخست این اعزام ها دانش آموزان دختر روز ۲۸ آبانماه با 6 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در هر اتوبوس 2 راوی دفاع مقدس ،یک روحانی ، ۲ مدیر مدرسه و ۲ نیروی امدادگر دانش آموزان را همراهی خواهند کرد، تاکید کرد :دستگاههای اجرایی می توانند با تهیه بسته های فرهنگی برای دانش آموزان در این کار بزرگ مشارکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت:هزینه اعزام هر دانش آموز سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال است که توسط دانش آموزان ،سپاه ناحیه شاهرود و آموز و پرورش تامین خواهد شد.

خوشقدم با اشاره به اینکه دانش آموزان پسر نیز در بهمن ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب  اعزام خواهند شد، افزود: پس از این اعزام ها، دانشجویان و در ۱۴ فروردین ماه ۹۹ نیز اعزام دیگر افشار مردم انجام خواهد شد.

پارسال 960 تن در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 سرهنگ خوشقدم همچنین از برگزاری 250 برنامه شاخص در هفته گرامی داشت بسیج از ۲۹ آبان تا 6 آذر خبر داد.

وی افزود: رزمایش شکوه اقتدار و پایداری بسیجیان شاهرود ،حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی بسیج و دیدار با خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده بسیج شاهرود اعزام گروههای پزشکی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهری و روستایی را یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج اعلام کرده و تاکید نمود : المپیادهای ورزشی ۵۵ رشته ورزشی با شرکت۲۰ هیات ورزشی و ورزشکاران ،رژه موتوری  ،اجرای تاتر خیابانی در نقاط مختلف و میقات صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه های بزرگداشت این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: اهدای ۴۰ سری جهزیه به زوج های جوان ، نمایش فیلم های جشنواره عمار ، میز خدمت دستگاههای اجرایی در آیین های این هفته با حضور مدیران و بازدید از پایگاههای مقاومت نمونه بسیج شهرستان برای گرامی داشت این هفته برنامه ریزی شده است.

خوشقدم تاکید کرد: فرهنگ بسیج و مدیریت جهادی همیشه باید سرلوحه کار دستگاههای اجرایی باشد تا مسیر توسعه یافتگی سریعتر پیموده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.