سید عباس دانایی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات فرودگاه مرکز استان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به اقدام‌های مطلوب مدیران استانی و شهرستانی در پیگیری تامین و تجهیز زیرساخت‌های مورد نیاز فرودگاه این شهرستان، تصریح کرد: شروع پروازها نوید خوبی برای همشهریان و شهرهای اطراف است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شاهد ۲ پرواز از سمنان به مشهد مقدس در هفته خواهیم بود. 
وی راه‌اندازی پروازها از این فرودگاه را  یکی از اولویت‌ها در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل شهرستان عنوان کرد و افزود: برقراری پروازها می‌تواند در رونق و توسعه حمل و نقل موثر بوده و زمینه مساعدی برای رونق گردشگری ایجاد کند.
فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های معتبر هوایی با زمان بندی مناسب پروازی می‌تواند زمینه ساز رونق پروازها از فرودگاه سمنان به محض برقراری پروازها شود.
نشست بررسی مشکلات فرودگاه سمنان به منظور بررسی آخرین وضعیت فرودگاه و رفع آخرین موانع موجود برای آغاز پروازهای هواپیمایی از این فرودگاه برگزار و مقرر شد دستگاه‌های متولی نسبت به تسریع در  تکمیل جایگاه سوخت رسانی فرودگاه و تکمیل ترمینال اقدام کنند.
۷۳۴۲/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.