«مجتبی بیاتی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: با شروع به کار شرکت هواپیمایی سپران در استان کرمانشاه تعداد ۶ پرواز به پروازهای مسیر کرمانشاه به مشهد اضافه شده است.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز شرکت سپهران در استان کرمانشاه فردا به زمین خواهد نشست، گفت: این شرکت هواپیمایی در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از کرمانشاه به مقصد مشهد پرواز دارد.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمانشاه با بیان اینکه این پرواز به دنبال افزایش تردد زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه ایجاد شده است، افزود: با افزایش این پروازها، تعداد پروازهای هفتگی کرمانشاه به مشهد و بالعکس به ۵۲ پرواز خواهد رسید.

بیاتی عنوان کرد: اکنون ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه کرمانشاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می‌شود.

بازسازی فرودگاه کرمانشاه 

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه هفته گذشته پیش اعلام کرده که از یک ماه گذشته تاکنون پنج پرواز به پروازهای فرودگاه کرمانشاه اضافه شده است.

«مهرداد سالاری» گفت: عملیات بازسازی فرودگاه بین المللی استان در دست اقدام است و تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تحریم ها اجازه فعالیت مناسب در زمینه حمل و نقل هوایی را نمی دهد اما در تلاشیم تا ترکیش ایر و دیگر شرکت ها بین المللی را به کرمانشاه باز گردانیم.
۸۰۶۶/۹۶۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.