سرهنگ عبدالله حسنی روز شنبه در صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با تلاش و همکاری تمامی کارکنان نیروی انتظامی، سمنان در برقرار بودن نظم و امنیت از استان های برتر کشور است.

وی خاطر نشان کرد: «پلیس هوشیار، امین مردم» شعار هفته نیروی انتظامی امسال است و با آگاهی و شناخت کامل نیروی انتظامی از دغدغه‌های مردم، به سرعت برای رفع مشکلات آحاد جامعه تلاش می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ادامه داد: نیروی انتظامی استان در محافظت از جان، مال و ناموس مردم با هیچ فردی شوخی ندارد و در صورت بروز هرگونه بی نظمی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد قاطع می شود.

حسنی تصریح کرد: از سوی دیگر پلیس امانت‌دار مردم هستند و کارکنان نیروی انتظامی با تواضع و فروتنی به خواسته های اقشار مردم توجه دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش و همکاری تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، سمنان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می رود.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سید عباس دانایی فرماندار سمنان و جمعی از مسئولان اجرایی، امنیتی و انتظامی استان حضور داشتند.

در تقویم جمهوری اسلامی ۱۱ تا ۱۷ مهر هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.