به گزارش ایرنا، احمد همتی شامگاه پنجشنبه در جشن پنج هزارمین نسخه از انتشار روزنامه پیام استان سمنان در سالن هلال احمر شهر سمنان افزود: زمانی که روزنامه پیام سمنان در 27 سال پیش شروع به کار کرد وارد شدن به عرصه رسانه ای بسیار دشوار بود که برادران کواکبیان با تمام دشواری وارد این عرصه شدند.
وی خاطر نشان کرد: سختی کار روزنامه نگاری بسیار قابل توجه است به خصوص اینکه بحث های اقتصادی و تامین هزینه های چاپ روزنامه بسیار سنگین است.
همتی ادامه داد: برای پیشرفت روزنامه ها باید تلاش کرد و با پیگیری های مستمر روزنامه پیام به شکوفایی رسید.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ترس های مداوم در کار رسانه وجود دارد و به همین دلیل این افراد در 20‌ یا 25‌ سالگی پس از خدمت بازنشسته می شوند.
وی ادامه داد: مسئولیت رسانه های کشور سنگین است چرا که باید با رویکرد اسلامی و در نظر گرفتن خداوند برای توسعه کشور تلاش کرد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منافع عام به منافع شخصی در بحث رسانه و اطلاع رسانی برتری دارد و خبرنگاران با مصلحت اندیشی عمومی در این حرفه تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، در این همایش علیرضا آشناگر استاندار سمنان، مصطفی کواکبیان رئیس خانه مطبوعات کشور، علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان حضور داشتند.
روزنامه پیام سمنان به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مصطفی کواکبیان که در شمارگان 15 هزار نسخه منتشر می شود سابقه ای 27 ساله دارد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.