غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای رونق تولید در بخش های مختلف اقتصادی باید برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در ناحیه ها و شهرک های صنعتی استان تلاش کرد.
وی خاطر نشان کرد: زیرساخت های لازم برای اجرای طرح های توسعه ای در بخش های مختلف اقتصادی استان سمنان فراهم است و باید نهادهای اجرایی با معرفی این ظرفیت ها به بخش خصوصی، برای افزایش اشتغال در این منطقه از کشور تلاش کنند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل زیرساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: اکنون 12 فعال اقتصادی برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کردند.
کاتب تصریح کرد: تحریم های یکجانبه ایالات متحده آمریکا باعث وقفه در جذب سرمایه گذار خارجی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار شده است که باید با هم افزایی و همدلی برای رفع موانع توسعه در استان سمنان اقدام کرد.
در استان سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی وجود دارد.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با 2 هزار هکتار وسعت، در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان در فروردین 95 به تصویب رسید.
گرمسارغربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود.
بیش از 50 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان در گرمسار واقع شده است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.