به گزارش ایرنا، احمد همتی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان در تالار تئاتر شهر این شهر، افزود: بعضی افراد بدون داشتن تخصص و علم، سلیقه ای و با افراط یا تفریط با موضوعات برخورد می کنند که مانع ترقی می شود.
وی تاکید کرد: ضروریست برای توسعه و دستیابی به موفقیت از این رفتارها پرهیز شود.
همتی ادامه داد: در چهار دهه گذشته از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی، همواره تلاش شده تا کشور در مسیر اعتدال و خردورزی پیش رود.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان اظهار داشت: تفکر درست و ایمان درست زمینه ساز کسب موفقیت و دستیابی به اوج قله عظمت است و مسوولان باید این 2 راهبرد مهم را در هر تصمیمی مد نظر قرار دهند و در مسیر اعتدال حرکت کنند.

** رسالت سنگین هنرمندان در عصر حاضر
همتی تصریح کرد: کشور دارای ظرفیت های زیادی در عرصه های مختلف مانند ورزش و اقتصاد است و هنرمندان با تصویر کشیدن به شکل خلاقانه این ظرفیت ها نقش مهمی در شکوفایی آن دارند.
وی ادامه داد: در این برهه از زمان هنرمندان وظیفه مضاعف برای انتقال مفاهیم و ظرفیت ها در جامعه دارند.
همتی خاطر نشان کرد: ایران کشوری با تمدن چندین هزار ساله است و استفاده از زبان هنر نقش مهمی در معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دارد.
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تئاتر جزء یکی از رشته های پایه و دشوار هنر است که می توان با کمک آن مفاهیم ایرانی و اسلامی را به مخاطبان به خوبی القا کرد.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر و دومین جشنواره نمایشنامه نویسی استان سمنان از هجدهم تا بیستم آبان 97 به مدت سه روز در سالن های تئاتر شهر، حکیم الهی و تالار آفتاب شهر سمنان با رقابت هفت گروه نمایشی برگزار شد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.