کامیار کیمیایی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرپرست جدید فدراسیون تنیس به تازگی مشخص شد و برگزاری مجمع انتخاباتی برای تعیین رئیس فدراسیون رویه دو تا سه ماه دارد.

وی با اشاره به نیاز تنیس کشور به سرمایه گذاری بخش خصوصی، بیان کرد: باتوجه به پرهزینه بودن رشته ورزشی تنیس، نیاز به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احساس می‌شود.

دبیر فدراسیون تنیس ادامه داد: فدراسیون منابع مالی برنامه‌های پایه رشته تنیس را تحت پوشش دارد، اما فدراسیون برای رفع و کاهش دغدغه‌ ورزشکارن این رشته ورزشی به دنبال جذب حامیان مالی است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه‌های مختلف تنیس در استان های کشور در جذب حامیان مالی موفق عمل کردند، خاطرنشان کرد: بسیاری از رقابت ‌های کشوری و استانی توسط بخش خصوصی تامین هزینه می شود.

دبیر فدراسیون تنیس یادآور شد: خرداد سال ۹۹  تیم ملی تنیس در مسابقات «دیویس کاپ» به میدان می رود و فدراسیون برای تشکیل یک تیم منسجم و قدرتمند برنامه‌ریزی کرده تا بتواند با کسب نتیجه، شرایط و جایگاه تیمی را بهتر کند.

کیمیایی به ۱۰۵ تنیسور ایرانی دارای رنکینگ آسیایی اشاره و اضافه کرد: جایگاه تنیس ایران در بخش انفرادی و رده سنی زیر ۱۶ سال ارتقای مطلوبی داشت، به طوری که در چهار سال گذشته تنها ۱۰ ورزشکار ایرانی در رنکینگ آسیایی قرار داشتند.

۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس در کشور مشغول به فعالیت هستند.

کیمیایی در سفر یک روزه به سمنان در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان سمنان حضور یافت.

بهاره ذبیح اللهی، با انصراف دیگر کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان سمنان و با کسب ۱۱ رای از ۱۵ رای به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.