مجتبی جانعلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیگیر درخواست جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان برای برکناری رئیس این هیات ورزشی در استان هستیم.

وی عنوان کرد که در هفته های آینده خبرهای خوبی برای اهالی فوتبال استان سمنان در این زمینه دارد.

جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان خواستار تحقق وعده وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برکناری رئیس این هیات و تشکیل مجمع فوق العاده شدند.

در این نامه که شامگاه دوشنبه بیست و پنجم شهریور ۹۸ در اختیار ایرنا قرار گرفت، ۱۳ تن از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده و برکناری رییس هیات شدند.

در این نامه آمده بود: اینجانبان جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان با عنایت به وقایع رخ داده پیرامون فوتبال این استان و شرایط نامناسب ایجاد شده که نتیجه عدم مدیریت و بی تدبیری شخص رئیس هیات فوتبال استان می‌باشد، براساس اساسنامه هیات های فوتبال استان ها با دستور جلسه برگزاری مجمع فوق العاده، برکناری رئیس هیات فوتبال استان سمنان را خواستاریم تا با حضور افراد متعهد و دلسوز به ورزش فوتبال شاهد از بین رفتن تنش ها و ایجاد آرامش در جامعه فوتبال استان باشیم.

در ادامه این نامه برخی از موارد انتقاد به این شرح  اعلام شد: نداشتن هیات رئیسه جهت تصمیم گیری برای انتخاب اعضای هیات از جمله دبیر و روسای کمیته‌های مختلف، باشگاه‌داری به جای رسیدگی به امور هیات در سال‌های گذشته که در نهایت نیز به علت بی تدبیری نامبرده امتیاز تیم لیگ دو فوتبال کشور که به مدت چهار سال در این استان با تمامی مشکلات حفظ گردیده بود، به دسته پایین تر و در نهایت به لیگ استان سقوط کرد و برگزار نشدن مجمع سالیانه و ارایه گزارش به نحوی که در حال حاضر بیش از سه سال از مدیریت وی می گذرد صرفا دو مجمع برگزار شده است که اولی برای انتخاب رئیس هیات و دیگری در سال گذشته و بدون نتیجه بوده است.

همچنین، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در مکاتبه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواستار اقدام مقتضی در خصوص درخواست اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان شد.

در هفته دولت امسال، جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: فوتبال سمنان با تشکیل فوری مجمع هیات سامان گیرد.

وی که برای افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی کشور در شامگاه شنبه دوم شهریور ۹۸ در سمنان حضور یافته بود، گفت: نظر این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال بر تشکیل هرچه سریع‌تر مجمع هیات فوتبال سمنان و ساماندهی این رشته ورزشی در استان است.

عملکرد علی رضاعلی رئیس هیات فوتبال استان سمنان در سال‌های اخیر برخی انتقادات تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

۷۴۰۸/۹۸۹۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.