محمد دستورانی روز دوشنبه در آیین زنگ مهر و مقاومت بمناسبت بازگشایی مدارس در دبیرستان محمد رسول الله شهرستان سمنان افزود: تعداد قابل توجهی از مدارس استان سمنان فرسوده و نیازمند بازسازی است که با اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و مشارکت خیران باید مسیر آموزش ،تعلیم و تربیت بیش از پیش بهبود یابد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به کیفیت در آموزش رویکردی اصولی برای تربیت دانش آموزان نخبه و با استعداد است و با توجه به این مسایل می توان برای توسعه و آبادانی کشور اقدام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال‌های گذشته اقدام‌های مطلوبی به منظور رفع مشکلات زیرساختی در مدارس استان با تلاش‌های دولت و همکاری خیران انجام شد که این رویه‌های اصولی به کیفیت در ارایه آموزش‌ها کمک کرده است.

دستورانی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید برنامه‌هایی با همکاری معلمان برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در استان تدارک دیده شده است که با برنامه‌ریزی‌های اصولی این طرح‌ها در گام اجرایی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب به جایگاه جوانان برای توسعه و آبادانی کشور توجه شده است و مدارس نقش غیرقابل انکاری در تربیت شخصیت‌های فرزانه و کوشا دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: نقش والدین در سال تحصیلی جدید برای اجرای طرح‌های تربیتی و آموزشی در مدارس افزایش می یابد و با هم‌فکری می توان مسیر موفقیت‌های دانش آموزان استان را هموارتر کرد.

در این آیین مرتضی شکوهی  معاون دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در استان سمنان با ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز، هشت هزار و ۵۰۰ معلم در ۶ هزار کلاس درس آغاز شد.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.