حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان از سوی دستگاه‌های اجرایی به صورت موردی و کلی ادامه می یابد.
وی خاطر نشان کرد: رتبه برتر سمنان در بخش‌های مختلف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور نشان از تلاش مستمر مسئولان برای رونق تولید در کشور دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اضافه کرد: ارایه تسهیلات دست‌کم ۱۰ هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی و تولیدی سمنان رویکردی اصولی و مهم برای توسعه استان بوده است.
عسگری اضافه کرد: حمایت از بخش صنعت و تولید در استان باید مستمر باشد و از ابتدای سال جاری تاکنون حمایت مسئولان از بخش صنعت و تولید سمنان با وجود فشارهای خارجی مطلوب بوده است.
وی افزود: مسئولان سمنان با جدیت در کنار بخش صنعت و تولید هستند و سهل‌انگاری در رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: حمایت از تولید و بنگاه‌های اقتصادی از اولویت‌های اصلی کاری مسئولان در استان است و با پیگیری‌های انجام شده تاکنون واحدهای صنعتی راکد به نسبت زیادی به چرخه تولید برگشت. 
در پایان این نشست مشکلات بانکی ، مالیات ، تامین اجتماعی و امور زیربنایی تعداد ۹ واحد تولیدی استان بررسی و درخصوص اعطای بخشودگی جرائم تامین اجتماعی تعدادی از واحدهای تولیدی بحث و تصمیم گیری شد.
در استان سمنان ۲ هزار و ۲۰ واحدهای صنعتی و تولیدی فعال است.
۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.