منصور کمالی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح برق رسانی مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی فاز ۲ این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار امیداوری کرد مسوولان با تلاشی مضاعف و همتی خستگی ناپذیر بتوانند در راه سازندگی و پیشرفت کشور و جلب حداکثری رضایتمندی عمومی اقدامات لازم را معمول نمایند. 

وی اظهارداشت : این طرح برقرسانی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون ریال با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.
وی بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی خوانسار با زیربنای ۶۷۰ مترمربع و در ۲ طبقه و با هزینه ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر برنامه های هفته دولت در خوانسار برشمرد.
کمالی از بهره برداری از  ۲ هزار و ۷۰۰ متر مرمت و بازسازی قنوات در هشت روستا  و شهر خوانسار با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال، بهینه سازی و تبدیل شبکه به کابل خود نگهدار به طول پنج هزار و ۸۰۰متر در چهار روستا و  شهر خوانسار و گام ۲ شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال خبر داد. 
وی به بهره برداری از ۲ هزار و ۲۱۰ مترمکعب بند رسوب گیر و کنترل سیل با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در روستای خشکرود و ۱۸۰ هکتار جنگل کاری با  بیش از یک میلیارد و۱۰۷ میلیون ریال در دو روستا و ۱۱ کیلومتر کمربند حفاظتی با اعتباری بالغ بر ۴۷۶ میلیون ریال را از دیگر برنامه های هفته دولت در خوانسار دانست.  
فرماندار خوانسار زیرسازی ، روکش آسفالت معابر و جدول گذاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال را از اقدامات دولت در سال ۹۸ برشمرد. 
کمالی همچنین سفره خانه سنتی بید مجنون در خوانسار را به مناسبت هفته دولت افتتاح کرد، این واحد خدماتی و گردشگری بزرگترین سفره خانه شهرستان با ۵۲۰ متر مربع در دو طبقه و با استفاده از طراحی سنتی و ابزار پذیرایی به سبک قدیم بنا شده است.

با بهره برداری این واحد 12 نفر مشغول به کار خواهند شد.
سالن ورزشی میترا با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و توسعه و افزایش تولید واحدهای صنعتی و تولید از جمله کارخانه های صنایع پیش تنیده ، تولیدی و بسته بندی عسل، تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی، شرکت صنعتی عایق پلاست ، تولیدی ظروف پت و شرکت گسترش صنعت کم مصرف انرژی خاورمیانه از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد. 
شهرستان خوانسار با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد. 
۷۱۴۲/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.