به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: 118 واحد صنعتی و 469 واحد کشاورزی تاکنون 68 درصد تسهیلات مصوب قطعی ایجاد اشتغال و رونق تولید سال 97 سمنان را دریافت کردند.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون هفت هزار و 571 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی استان پرداخت شد و با همکاری بانک های عامل و تلاش دولت این رویه برای سال جاری هم ادامه می یابد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در ماه های آینده دست کم 70 واحد صنعتی و تولیدی استان در راستای تحقق شعار سال و حفظ اشتغال پایدار در بخش صنعت و تولید تسهیلات دریافت می کنند.
اسودی اضافع کرد: 241 طرح صنعتی و کشاورزی استان سمنان در انتظار دریافت تسهیلات به ارزش حدود 9 هزار و 300 میلیارد ریال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون یک هزار و 796 واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که در نشست های کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده یک هزار و 66 واحد بررسی و به منظور دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 21 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، در این نشست با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان و حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، آخرین ابلاغیه ها و آیین نامه های دریافتی مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل مطالبی ارایه و مشکلات بانکی و تامین اجتماعی 6 واحد تولیدی استان بررسی شد.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.