جمشید تقی‌زاده شامگاه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه بانوان ارکان مهمی از کشور تلقی می‌شوند، افزود: دولت تدبیر و امید با سیاست‌های موثر در حوزه ورزش زنان شرایط را برای حضور آن‌ها در عرصه‌های بین‌المللی و کسب سکوهای افتخارآمیز تسهیل کرد.

وی بیان کرد: رویکرد مطلوب دولت سبب بهره‌مندی متساوی بانوان از امکانات و شرایط حضور در رقابت‌های ورزشی شده است.

دولت به دنبال مسوولیت‌دادن به زنان و جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این وزارت‌خانه به دنبال تحویل پست‌های مدیریتی بیشتر به بانوان در آینده است.

وی با اشاره به اینکه سپردان امور به جوانان در سطوح مختلف مدیریتی با جدیت در وزارت ورزش و جوانان دنبال می‌شود، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که یک منشور کاری برای حرکت در آینده است، در صدر برنامه های این وزارت‌خانه قرار دارد و بر این اساس میانگین سنی مدیران به ۳۸ تا ۴۰ سال رسیده است.

تقی‌زاده، هدف وزارت ورزش و جوانان را سپردن امور به جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: تحقق تاکید رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر بهادادن به این قشر از اهداف این وزارت‌خانه است چراکه ظرفیت های بسیاری در حوزه جوانان وجود دارد و باید از آن‌ها استفاده بهینه شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش کشور سبب گذران منحصر به فردترین روزهای جامعه ورزشی ایران شده است.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در سفر یک‌روزه به منظور افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی کشور به سمنان سفر کرد. 

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.