رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود  و میامی در مجلس گفت: فرمان تاریخی امام بعد از عملیات مرصاد فتنه بزرگی را در نطفه خاموش کرد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، سیدحسن حسینی شاهرودی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد با اشاره به نقش رزمندگان استان سمنان در عملیات پیروزمندانه مرصاد اظهار کرد : پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) در عملیات پیروزمندانه مرصاد، برگ درخشانی را در تاریخ دفاع مقدس ثبت و ضبط کردند.

وی با اشاره به فرموده رهبری معظم انقلاب در سفر به استان سمنان افزود: به گفته مقام‌ معظم اگر تیپ قائم و رزمندگان آن نبود، شرایط ما در آن عملیات متفاوت می‌شد .

وی با بیان اینکه همزمان با افتخار آفرینی های رزمندگان ما در مرصاد، شاهد مجاهدت‌های خاموش فرزندان این مرز و بوم در داخل کشور بودیم گفت: فرمان تاریخی امام مبنی بر اینکه منافقینی که هنوز در موضع خود هستند حکم‌شان اعدام است و توبه کنندگان، در امان هستند و همچنین حرکت مقتدرانه سربازارن گمنام در داخل، باعث شد تا فتنه بزرگی در نطفه خاموش شود .

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان به تقدیر از نیروهای وزارت اطلاعات پرداخت و اضافه کرد: ما در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب، شاهد رشادت ها و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده‌ایم.

 نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود  و میامی ادامه داد: مقابله با گروهک‌های چپ و ضد انقلاب و سلطنت طلب‌ها در اوایل انقلاب ، حفاظت از کیان و امنیت داخلی و همچنین مشارکت در جبهه های جنگ و حضور نامحسوس در کشور عراق در دوران جنگ ‌تحمیلی  ، حضور موثر در دوران سازندگی و دوره‌های پس از آن و صیانت از سرمایه های عظیم نظام و...تنها بخش‌هایی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های سربازارن ‌گمنام امام زمان(عج) بوده است .

وی ادامه داد: در شرایط خاص فعلی نیز که شاهد جنگ‌ اقتصادی و جنگ فرهنگی فراگیر از سوی دشمنان نظام هستیم، باز هم شاهد حضور این سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابله با دسیسه های دشمنان در داخل و خارج از کشور هستیم . همچنین در برهه‌ای که بروز و ظهور داعش در کشورهای همسایه اتفاق افتاد، باز ما شاهد بودیم که ایران اسلامی امن ترین ‌نقطه خاور میانه است در این دوره نیز این وزارت اطلاعات بود که از ایجاد نطفه شوم داعش در داخل کشور جلوگیری کرد .

نماینده شاهرود و میامی ظهور داعش را در راستای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی در منطقه ارزیابی و خاطرنشان کرد: در سایه مجاهدات و تلاش جهادی و اطلاعاتی نیروهای این وزاتخانه بود که داعشی‌ها نتوانستند حتی یک جای پای کوچکبرای خود در کشور باز کنند .

وی با بیان اینکه ماموریت و نقش اساسی و اصلی وزارت اطلاعات صیانت از انقلاب، نظام و سرمایه‌های ‌نظام اسلامی است گفت: بی‌تردید بزرگترین سرمایه نظام ، مردم هستند . در حقیقت صیانت از مردم به عنوان حافظان انقلاب، دومین وظیفه و ماموریت اصلی این وزارتخانه است و این حضور، حضوری است که به قوام و تقویت نظام کمک می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: یکی از وظایف این وزارتخانه صیانت از مسوولین و دیگر سرمایه‌های نظام است تا خدای ناکرده قبل از اینکه مسوولی دچار الودگی های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شود، پیشگیری لازم صورت گیرد .

دکتر حسینی بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: باید به صورت قاطع و جدی با هرحرکتی که موجب یاس و ناامیدی در مردم شود، برخورد شود. باید با هرگونه حرکتی که مردم را به یاس و ناامیدی کشانده و از تاب‌آوری آنها در برابر مشکلات عدیده ای که امروز در حوزه اقتصادی با ان مواجه هستیم، کم کند؛ به صورت جدی برخورد شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.