علیرضا حاجی قاسمی روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات آموزش و پرورش، افزود: برگزاری المپیادهای مدرسه ای و استانی فرصتی برای غربالگری دانش‌آموزان بااستعداد و پایه و اساس تیم‌های امید در رده سنی جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه پویایی و خلاقیت فکری در گرو سلامت جسم است، خاطرنشان کرد: برآیند بررسی‌ها نشاندهنده آن است که استعدادهای برتر شناسایی شده محصول المپیادهای ورزشی دورن مدرسه ای است.

وی با بیان اینکه سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت ورزش نقشی موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: باید مقوله ورزش در مدرسه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: شهرستان شاهرود بیستم تا بیست و ششم مرداد ۹۸ میزبان مسابقات دانش آموزی کشوری  در ۲ رشته ورزشی والیبال و  فوتسال است.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات ملی از اهمیت زیادی برخوردار است و استان سمنان با میزبانی خوب در مسابقات پیش رو به دنبال دریافت میزبانی مسابقات ملی دیگر است، ادامه داد: کمیته های مختلف در شاهرود برای برنامه ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری بدون نقص این مسابقات  تشکیل شده است.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: مسابقات ملی دانش آموزی در ۲ رشته والیبال و فوتسال با حضور یک هزار دانش آموز از ۳۲ استان کشور در شاهرود برگزار می‌شود.

بیش از هشت هزار معلم در یک هزار و ۱۰۰ مدرسه استان سمنان به ۱۲۰ هزار دانش آموز آموزش می دهند.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.