کامبیز شاوله روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سه نفره دانش آموزان این دبیرستان با کسب موفقیت در مرحله اول این مسابقات که به صورت غیرحضوری برگزار شده بود، به مرحله دوم این رقابت ها صعود کرد.
وی با بیان اینکه مرحله دوم این مسابقات هشتم تا یازدهم اسفند به میزبانی شیراز برگزار می شود، گفت: پویا پسوه ای، نیما مینایی و دیار حامدی اعضای تیم منتخب این شهرستان را تشکیل می دهند که در مرحله دوم مسابقات ملی خلاقیت دانش آموزی ابن سینا کشور حضور خواهند داشت.
وی اظهار داشت: هر ساله مسابقه کشوری خلاقیت ابن سینا با هدف ایجاد و پرورش فرهنگ تفکر، خلاقیت، خردورزی و تخیل برگزار می شود تا دانش آموزان سراسر کشور بتوانند در یک محیط متفاوت، اندیشه های خلاقانه خود را بروز داده و استعدادهای خود را به چالش بکشند.
به گزارش ایرنا، مسابقه کشوری خلاقیت ابن سینا در دو مرحله برگزار می شود؛ مرحله اول مسابقه به صورت غیر حضوری است و سوالات این مرحله از طریق سامانه کاپا در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و گروه ها فرصت دارند تا با استفاده از هر منبع موجود که مهمترین آن ها تفکر و تخیلشان است، نسبت به پاسخگویی به سوالات اقدام کنند.
پس از اتمام داوری، پاسخ های دانش آموزان از 20 گروه برتر در مرحله اول جهت شرکت در مرحله ی دوم که به صورت حضوری و به مدت 3 روز در شیراز برگزار خواهد شد، دعوت بعمل می آید تا با شرکت در مراحل مختلف عملی، خلاقیت و قدرت تفکر خود را به چالش بکشند.
نهمین دوره مسابقه خلاقیت ابن سینا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بنیاد نخبگان فارس، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، دانشگاه شیراز، شهرداری شیراز، برگزار می شود.
مهاباد دارای 241 هزار نفر جمعیت و 43 هزار دانش آموز و 320 مدرسه شهری و روستایی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.