سعید هژبری روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار، افزود: در دنیای امروز هر چه به جلو پیش روی می کنیم، نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی جامعه پررنگ تر می شود.

وی بیان کرد: کشور تحت فشار بمباران های اطلاعاتی نادرست دشمنان قرار دارد و صاحبان قلم باید وقایع درست را به سمع و نظر مردم برسانند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: ارتباط سازنده روابط عمومی دستگاه ها و اصحاب رسانه برای ایجاد رویکرد درست نسبت به مسایل ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه ایرنا مرجع رسمی اخبار است، تاکید کرد: صداقت، سلامت و همکاری های سازنده از ویژگی های خبرنگاران این رسانه است.

هژبری رسانه را آینه جامعه برشمرد و بیان کرد: اصحاب رسانه با اظهارنظرهای سازنده به دستگاه ها جهت دهی مناسب ارایه کنند و در اجرای درست طرح ها و اهداف موثر و مرجعی برای زدودن ناهنجاری ها در جامعه هستند.

دولت با وجود تحریم ها در ارایه خدمات کوتاهی نمی‌کند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان یادآور شد: رسانه ها برای امیدآفرینی و نشاط اجتماعی خدمات مطلوب دولت تدبیر و امید را بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، با ملاحظات لازم به منظور جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی دشمنان، به نقاط ضعف بپردازند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، به ضرورت مطرح شدن نقاط ضعف و قوت با هدف اصلاح تاکید و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با وجود همه تحریم و مشقت های ناشی از آن، در ارایه خدمات کوتاهی نکرده است.

در استان سمنان ۷۹۳ فضای آموزشی، پنج هزار و پنج کلاس درس به مساحت ۶۵۳ هزار و ۹۳۴ متر مربع وجود دارد، ۴۱ درصد کلاس‌های درس این استان نیازمند مقاوم سازی و ۳۶ درصد مدرسه‌ها تخریبی است.

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف روزخبرنگار نامگذاری شده است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.